maanantai 9. heinäkuuta 2012

Laiskempi maanantai

En voi syyttää enää viikonpäiviä, laiska oon päivästä riippumattaa. Oon tänää kuitenki saanu jotenki ees pakattua ja vähän siivoiltua, muuta en ookkaa sitte tehny. Kohta pitäs lähtee lentokentälle yhtä apinaa vastaan.. tää menee aikamoiseks ravaamiseks ku sinne joutuu taas huomenna ajelemaan. Tai siis joutuu ja joutuu... Anyway, meikata jaksoin tänää mut siihen se jäinki. Hiukset annoin vaan kuivua ja päälle vetäsin jotain mahollisimman mukavaa. Naurattaa mun naama näissä kuvissa, vaatii pientä harjottelua ennen ku oppii näyttää normaalilta ku itselaukasimella ottaa, mut saa nyt luvan kelvata. Yritän jatkossa saada jonkun kuvaamaan mun asut nii ois vähä mielenkiintosempii ku nää itselaukasimella otetut kuvat. Mut mä lähren nyt, morjes!

-Miia

2 kommenttia:

  1. Upeet sun hiukset! Onks sulla pidennykset vai ihan normaalisti noin pitkät hiukset? (:

    http://rosa-karolina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) On pidennykset, oiski omat näin pitkät ja paksut!

    VastaaPoista