maanantai 29. huhtikuuta 2013

Boxing Day

Niille jotka ei tiedä vielä, valmennan Lohjan Boxing Clubin Kuntonyrkkeilyä. Meillä oli seuran järjestämä Boxing Day sunnuntaina ja ai että mua raivostutti olla just sillon kipeenä! Kerrankin, kun on koko päivä urheilua tiedossa, niin mä sitte niiskutan kehän laidalla. Kiukuttelin koko aamun Roopelle, kun mua raivostutti olla kipeenä... voi Roope parka. No olin sentään hengessä mukana ja heiluin kameran kanssa siellä.



Ohjelmaan kuului tekniikkaa, personal trainerin kanssa höpöttelyä, kuntonyrkkeilytreenit ja otteluita. Johonkin väliin välipalakin. Oli kyl iha huikee päivä, enkä ois millään malttanu istuskella sivussa, ois tehny mieli mennä vaan mukaan hikoilemaan. Mulla tuli varmaan sama fiilis ku joku heiluttelis läskin naaman edessä suklaapatukkaa mut ei sais syödä sitä. Siellä mä kattelin laidalla ku muut hikoili ja haukko henkeään. No jokatapauksessa, olis sen päivän huonomminkin voinu viettää.

Ette varmaan uskokkaan kuinka paljon mä odotan huomista. Ei siinä vapussa sinänsä mitään hienoo oo, mut mulla on mättöpäivä! Mä saan syödä! Ollaan menossa tänään illalla kauppaan huomista varten ja mä aion kahmia sieltä niin paljo herkkuja mukaan ku vaan sielu sietää. Ainaki leipää, juustoa, karkkia, nachoja ja suklaata. Mun sisäinen pieni herkkuperse on huomenna niin valloillaan. Ei haittaa yhtään et huomenna on koulussakin ruokana tortilloja, munkkeja ja simaa! Odotan myös kauhulla, et meneekö koko päivällä pöntöllä istumiseks, kun ei maha oo tommosiin ruokiin tottunu viime aikoina. Ihan sama, silti mä aion syödä niin paljon, et ei tee taas kuukauteen mieli syödä mitään.

Hauskaa vappua kaikille!

-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti