sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Week 6

Heipparallaa! Tuli ihan huomaamatta pidettyä taukoa blogista, mutta mä niin nautin näistä ilmoista, että ihan unohtu koko tietokoneen olemassa olo. Kyllä toi aurinko vaan piristää niin kivasti, ettei tule tässä sohvalla enää istututtua yhtään niin paljon. Mulla oli neljä päivää vapaata ja se kuluikin nopeasti lenkkeilemällä, aurinkoa ottamalla, shoppailemalla, kavereita näkemällä, Roopen vanhemipen luona yöpymällä ja äitiä juhlimalla. On siis ollu aivan loistava pidempi viikonloppu! 

Parempaa kuvamateriaalia mulla ei nyt ole teille tarjota, joten saatte pärjätä tämän viikonlopun aikana instagramiin tallentuneilla kuvilla. Loppuun tein vielä joka viikkoisen yhteenvedon liikunnoista.

Lenkkeilin hulluna ja nautin auringonpaisteesta. Taisin olla ekalla juoksulenkillä vähän ylipukeutunut ainakin naamasta päätellen, otin opikseni ja lähinkin seuraavalle lenkille tpaidassa!
Otin tänä vuonna ensimmäisen kerran aurinkoa ja käytiin heittelemässä fudista rannalla.
Haistelin hamppareita hesessä ja mussutin tyytyväisenä proteiinipatukkaa sekä kattelin kun muut söi herkullista äitienpäiväbrunssia ja söin vieressä rahkaa tuoreilla mansikoilla.
Ei vois viikonloppua kyllä paremmin viettää. Kisakatsomo, kuntosalitreeni, kavereiden näkeminen ja shoppailu jäi kuvista uupumaan, mutta eiköhän näistäkin kuvista välity viikonlopun hyvä fiilis. Liikunnat tällä viikolla näytti tältä:

MA: Jalkatreeni salilla
TI: Aamuaerobinen kävellen 30min + nyrkkeilytreenit
KE: Jalkatreeni salilla
TO:  Lenkki 1,5h
PE: Lepo
LA: Aamuaerobinen kävellen 30min + yläkroppatreeni salilla
SU: Intervallijuoksu mäessä

Enään vajaa kolme viikkoa diettiä jäljellä ja sehän tulee menemään ihan hujauksessa! 1.6 loppuu dietti, on mun valmistujaiset sekä alkaa "kesäloma" ja mä aion olla superonnellinen. Kyllähän mä kesällä töissä käyn, mutta kun ei tarvitse kouluun mennä, niin se tuntuu jo ihan lomalta. Nyt puristetaan vielä reilut 2 viikkoa ja sit saan nauttia lakki päässä kesästä ja ruuasta.

Aurinkoista äitienpäivää kaikille :)

-Miia

4 kommenttia:

  1. Nyt pitää kyllä useemmin nähä! ♥ hahah ja ihana punakka naama, vois huomenna koittaa saada omankin naaman punottamaan aamulenkillä, vaik siitä tuskin on epäilystä etteikö rupeis punottaa ku on otettu lungisti nää muutamat päivät...

    VastaaPoista
  2. Brunssi ruoat näyttää ihanilta! Mikset niitä syönyt muuten? Rahkakin näyttää kyllä namilta, pitäisi ostaa itekin mansikoita nam

    VastaaPoista
  3. No todellaki pitää nähä useemmin, ei taaskaan ollu nii vaikeeta, mut jotenki se aina vaan jää ♥ Juu kiva tomaatti... olin ton lenkin jälkeen ihan kuollu! En tajunnu oikee et ilmat oli jo lämmenny nii paljo, kaikki lenkkeili mua vastaan shortsit ja tpaita pääl ja mä vetelin kahet trikoot, pitkähihanen ja fleece päällä :D Hyväminä! Opin sentään kattomaan ikkunasta ulos, ennen ku lähen lenkille.

    VastaaPoista
  4. Mulla on tää dietti sen verran tarkka, että aamupala saa koostua rahkasta, raejuustosta tai kanamunasta sekä kauraleseistä ja marjoista tai hedelmästä. Brunssilta jääneitä ruokia, kuten lohta ja juustoja pääsin kuitenkin maistamaan lounaalla, kun kasattiin ylijääneistä ruuista salaatti :) Ja ainakin lohi oli kyllä älyttömän hyvää!

    VastaaPoista