keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Ruokaa, rusketusta, ruokaa...

Viime postauksessa hehkutin jo ihanaa viikonloppua ja alkanutta viikkoa. Olis pitäny koputtaa puuta... nyt mulla on flunssa! No tänään sit lepäillään, koska huomenna on pakko päästä töihin. Pidin sen viis päivää vapaata liikunnasta, eilen kuitenkin pyöräilin 20kilsaa joka ei vissiin ollut hyvä idea, kun nyt oon kipee. No pidetään vielä vähän lisää taukoa liikunnasta, vaikka en millään malttais. Haluun jos salille!

Viikonloppu ja alkuviikko on mennyt kaiken juhlinnan ohessa aika samalla kaavalla... oon nauttinut ruokaa ja aurinkoa yli suositusten. Viikonloppuna tuli herkuteltua niin paljon, että tuli jo ihan ikävä maitorahkaa! Mulla on edelleen jääkaappi ja pakastin täynnä juhlista jääneitä herkkuja... tämmöselle herkkupepulle ne on aikamoinen houkutus, mutta nyt vielä vie maitorahka voiton.







Pizzaa, jätskiä, rusketusta, karkkia, rusketusta, smoothieta...

Tuli jo ähky pelkkiä kuvia kattelemalla. 

-Miia

8 kommenttia:

  1. Mistä painosta lähdit laihduttamaan ja mihin pääsit? Paljon onnea saavutuksistasi! :) olet tosi nätti tyttö muutenkin :)

    VastaaPoista
  2. 59,8kg oli tarkka alotuspaino ja 55 kiloon pääsin :) Ihana kuulla ja kiitos paljon!

    VastaaPoista
  3. Ei oo totta, mulla on sama lähtö tilanne :D tai ehkä sillee 59-60 :) ja tarkoitus olis just siihen 55 päästä. Se on kuitenki yks vaate koko ;) <3

    VastaaPoista
  4. Aikamoinen sattuma :D Joo ja vaikka toi ei oo kiloissa älyttömän paljon, niin mulla lähti 9 senttiä vyötäröltä ja 6cm reiden ympäryksestä! Ja kaikki viime kesän shortsit tippuu päältä :D

    VastaaPoista
  5. Se on kyl hullun paljo! :) mulla vaa meinaa paino nyt jumii ihan tosissaan ettei millää putoa. No mut vähä lisää liikuntaa niin kyllä se siitä. Harmi ku la olis lähtö alanyaan, käyköhä dietille huonosti? :D

    VastaaPoista
  6. Muista juoda paljon vettä, syödä tarpeeksi ja säännöllisesti, niin eiköhän se paino siitä rupee taas tippumaan! Ja ei se ole maasta tai ajasta kiinni käykö dietille huonosti, itse päätä mitä suuhusi laitat ja kuinka liikut :)

    VastaaPoista
  7. kiva blogi sulla:)!ooks muute kuin pitkä?

    VastaaPoista
  8. Kiitos! Siitä on aika kauan kun oon mitannu itteni, mut luulisin että 166cm tai jotain sinne päin :)

    VastaaPoista