sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Kenkäkarkkia

Kalorittoimia karkkeja, eihän semmosia oo. Vai onko?? No jos multa kysytään niin on... Nike Freet! Itseasiassa jos asiaa miettii niin näillähän päästään jo miinuskaloreillekkin. Täydellistä herkkua siis. Ja mitä tulee urheilutekstiileihin... kröhöm muotoillaan vaikka näin... pitäkää mut kaukana niistä. Urheiluvaate osastolla oon kirjaimellisesti kuin pikkulapsi karkkikaupassa. Mitä värikkäämpi sitä parempi.


Nään noi kaikki värit jo mun jalassa. Haluaisinkin kuulla teidän mielipiteitä näistä kengistä. Itsellä ne tulis kuntosalille, kävelylenkeille ja muuhun aerobiseen liikuntaan. Voisin ostaa noi jo melkein pelkän ulkonäön perusteella... mutta olishan se plussaa jos nää olis vielä hyvät jalassakin.

Nyt kaikki Nike Freen kokeilijat ja käyttäjät kommentia tulemaan niin pääsen tyhjentämään mun tilin tai laitammaan joulupukille viestiä.

-Miia

6 kommenttia:

  1. Mulla on nike freet salikenkinä ja toimii musta hyvin! :) mutta oon ymmärtänyt et lenkkikengiks noita ei suositella kun niissä ei oo kantapääntukea tarpeeks?

    VastaaPoista
  2. Okei hyvä tietää! Ajattelinkin, etten juoksulenkeillä noita käyttäis... pitää ottaa vielä selvää sopiiko ihan keveyeen kävelyyn :)

    VastaaPoista
  3. Mä ostin Englannista ekat Nike Freeni ja käytän niitä tosiaan salilla :) Ne on ihanan kevyet, tykkään tosi paljon! Tulee myös välillä juostua matolla niiden kanssa ja ite en oo ainakaan mitään ongelmia huomannu et hyvin toimii siinäki tarkotuksessa :)

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla!! Nyt vaan metsästämään omia <3

    VastaaPoista
  5. orjghapeohjtyoptypotkpokopgkoprg noi ekat! <3 tai oikeestaan kaikki, taisin esittää just Nikolle joululahjatoiveeni.............

    VastaaPoista
  6. No älä muuta sano! Yritän tässä just itteleni perustella miks tarvisin uudet kengät... kun eihän noissa vanhoissa mitään vikaa ole. Murr... pakko saada<3

    VastaaPoista