maanantai 25. marraskuuta 2013

Uudet tuulet

Hiphei! Mulla teille yllätys, mistä olen pitänyt vielä suuni supussa. En ole uskaltanut vielä puhua tästä muutakun perheelleni ja parhaimmille ystävilleni, kun mikään ei vielä ole ollut varmaa. Nyt kun nimet on jo paperissa, niin uskallan tulla jo kaikille kertomaan. 

 

Mun blogini siirtyy huomisen aikana http://fitfashion.fi/ sivustolle. Olen todella otettu, kun he ottivat minuun yhteyttä ja kysyivät haluanko osaksi heidän blogiyhteisöä. On kunnia päästää kirjoittelemaan noinkin mahtaavien bloggaajien joukkoon!

 

Itsekin olen vähän vielä odottavalla mielellä, kun saa nähdä miten asiat tästä etenee. Sen tiedän, ettei blogini tule tästä millään tavalla radikaalisti muuttumaan sisällöllisesti, edelleen sama ihminen täällä kirjoittelee omasta elämästään. Toivon, että tämä yhteistyö vie vain blogiani parempaan suuntaan ja saan enemmän sisältöä teksteihini sekä säännöllisyyttä postauksiin. Blogini uusi osoite tulee olemaan miiajosefiina.fitfashion.fi, mutta jos tänne vanhalle sivulle eksytte teidät uudelleenohjataan automaattisesti uuteen osoitteeseen.

 


 

 

 

Huomisen aikana saattaa siis olla jotain sekoilua täällä blogissa, kun asiat on vielä kesken. Palaillaan ensi kerralla FitFashionin puolella ;)

 

-Miia

4 kommenttia: