maanantai 30. kesäkuuta 2014

Positiivisuuden yliannostus

Niinkuin varmasti jo monesta blogista olette lukeneet,  perjantaina FitFashion oli järjestänyt meille bloggajille ihanan tapaamisen huikeissa A-lehden tiloissa Kulosaaressa. Vaikka olenkin jo jonkun tovin FitFashionilla blogannut, en ikinä ollut tavannut kolleegojani. FitFashionille suuri kiitos loistavasti järkätystä tilaisuudesta, näitä lisää!

Erityisesti Hilla, Salli, Veera, Jelissa ja Natalia jäivät mieleeni. Kaikkien kanssa ei todellakaan ehtinyt jutella, mutta näiden ihanien tyttöjen kanssa ehdittiin jutella pitkä tovi. Omasta kaveripiiristä ei löydy bloggajia, joten oli hienoa päästä avautumaan bloggaamisesta muille samassa veneessä oleville... niin niistä hyvistä kuin huonoista puolistakin. Kaiken kaikkiaan tämä tapahtuma sai minut motivoitumaan niin blogin pitämisen kuin treenaamisen suhteen :) Muutama kuvanen illasta löytyy myös Instagramista, jos kiinnostaa. Minut löytää sieltä nimimerkillä miiajosefiina.

1623655_582896291831914_7563494300723336631_nYllätykseksi saatiin vielä suuret lahjakassit kotiin vietäväksi, mistä löytyi vaikka mitä mahtavaa tuotetta kokeiluun! Ehdottomasti aion kirjoitella teille vielä lisää näistä, kunhan vain pääsen testailemaan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA 
Nämä Leaderin Natural tuotteet herättivät mielenkiintoni välittömästi, näistä kuulette vielä varmasti täällä blogin puolella lisää.

Sitten vielä muihin iloisiin uutisiin. Ne jotka ovat edes hetken mun blogia seuranneet, tietävät kuinka olen koko kevään uurastanut Estenomin pääsykokeisiin. Nyt voin iloisesti ilmoittaa MÄ PÄÄSIN SINNE! Olen niin onnellinen, kaikki se lukeminen ja panostaminen palkittiin. Suuri kiitos jokaiselle mun tutulle joka mua tuki tässä, te autoitte mua uskomaan itseeni, kannustitte ja nyt osaatte iloita mun puolesta. Ilman teitä en varmasti olisi pystynyt tähän. Teistä lukijoistakin muutama muistaakseni haki samaan kouluun, olisi mukava kuulla jos siellä olisi muita valintatuloksista nimensä löytäneitä.

Ja kyllä kyllä, harrastan edelleen voimanostoa. Treenaan edelleen, vaikkei se täällä blogin puolella ole viimeaikoina näkynytkään. Mulla on ollu teille vaan niin hirveästi asiaa, etten kaikkea ehdi tänne kirjoittamaan. Viime viikolla pääsin aloittamaan uuden treeniohjelman ja siitä varmasti kirjoittelen vielä teille tänne.

Mahtavaa maanantaita kaikille!

-Miia

4 kommenttia:

  1. Oli niin kiva nähdä! Ja hei MAHTAVAA että pääsit kouluun! Onnea onnea<3

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihana Hilla<3 Itsekkin olen kyllä niin ilonen siitä, että tulin valituksi! Kerrankin odotan syksyn tuloa :D

    VastaaPoista
  3. Hei kuka on tuo bloggari tuossa sohvassa vasemmalla? Harmittaa, kun luin joskus hänen blogiaan ja oon onnistunut sen nyt hukkaamaan :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi, nyt pistit kyllä pahan :D En yhtään muista ton tytön nimeä... kävin nopeesti FitFashionin sivujakin selaamassa, enkä löytänyt hänen blogia! Voi olla, etten vain löytänyt tai hän on lähtenyt FitFashionilta... kandee nopeesti kattoo jos ite löytäisit tuolta FitFashionin blogeista :) Enempää en osaa auttaa, sori!

      Poista